Ansietat o depresio?
Magradaría saber que es el que em pasa. No se si tinc ansietat depresio o les dos coses... el unic que se es que no tinc ganes de fer res ni cap motivacio per mourem del llit
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que estiguis patint el que s'anomena "fatiga pandèmica" que inclou desmotivació, falta d'energia, sensació que no tots els dies són iguals...
Intentarem donar-te algunes eines per poder portar una mica millor:
- Accepta que estàs (estem) vivint una situació excepcional i una mala temporada. Acceptar les emocions i viure-les és millor que intentar reprimir-les.
- Marca't petites rutines de cura del cos: anar a caminar, una classe d'activitat física (virtual o presencial), alimenta't bé i descansa.
- Mantingues les teves relacions socials: interacciona amb les teves amistats, feu plans (encara que siguin per un futur), quedeu presencialment o virtualment, preocupa't per com estan...
- Recupera alguna activitat en família: t'ajudarà a sentir-t'hi més connectada.
- Pel que fa als estudis. No posis tota la feina dins un sac, divideix-la en assignatures o treballs i posa't petits objectius cada dia.
- Guarda't un o dos dies per descansar i no estudiar.
- Busca una persona de confiança amb qui puguis parlar i desfogar-te.
Si, tot i això, segueixes amb el malestar i vols atenció psicològica professional, demana-la. Parla'n amb la teva família i busqueu el/la professional que et pugui ajudar ;)
Una abraçada
La Laura Centellas