Com fer més plaent la masturbació
Hola, crec que la vostra feina és increïble i que ajuda a molta gent.
No fa gaire he començat a intentar veure amb què disfruto més i de moment no he sentit plaer fins al punt de necessitar gemir, com ho faig?
Laura Centellas

Hola! Està molt bé que exploris el teu cos. La masturbació és la millor forma de saber què ens agrada i què no, un cop ho sàpigues també aconseguiràs més plaer en les relacions compartides. Dir-te, també, que l'òrgan del plaer en les noies és el clítoris, així que prova a estimular-lo amb els dits, no cal ni que els introdueixis a la vagina, simplement estimula el clítoris. Alhora, no t'obsessionis amb l'orgasme i gaudeix del camí i el plaer! Per altra banda has de saber que no tothom gemega al tenir relacions sexuals o en la masturbació, potser tu sents molt plaer però no emets so, així que no et forcis a fer-ho si no et surt. Gaudeix del camí! Et farà estar més relaxada!
Una abraçada!
La Laura Centellas