Tinc molta por i hem sento fatal
Hola, primer de tot m'encanta el que feu,ja que crec que ajudeu molt a la gent que es troba en algun problema:)
Fa molt temps que hem sento malament, i es una cosa que hem va passar fa molt pero ultimament no surt de la meva ment. Quan tenia 9 anys, el meu germà de 14 hem va dir que li xupes, jo li vaig dir que ni de broma, pero ell m'insistia sempre i un dia hem va dir que si ho feia hem deixaria de molestar(perque hem picava,m'insultava...), li vaig dir que si, i ho vaig fer. Recalco que tenia 9 anys i no m'adonava del que vaig fer. Aixó es va repetir 3 cops mes, hem deia que hem pagaria, si un dia feia algo dolent i ho sabia hem deia que no ho diria a ningú si li xupava... Jo no m'adonava del que vaig fer, i a dia de avui hem sento fatal i tinc por del que hem va fer. Mai li he dit a ningú per por a que hem diguin guarra o alguna cosa d'aquestes. Jo era una nena petita i sense conciencia i crec que s'en va aprofitar.
Si hos dic la veritat no se que mes fer, hem sento tant malament amb mi, i li tinc por al meu germà, ja que ara te 18 anys i hem fa cosa que algun dia m'ho torni a dir,li digui que no, i m'obligui.
Gracies per tot, agraïria que hem poguessiu contestar<3
Laura Centellas

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos aquesta situació.
El que descrius és un abús sexual infantil. No t'has de sentir culpable de res. L'únic culpable és l'agressor, el teu germà. Et va manipular i et va fer sentir culpable per aconseguir el seu propi plaer.
Et recomanem aquesta fundació que ajuda a persones (menors d'edat i majors d'edat) que han patit aquest tipus de violència durant la seva infància. https://www.fbernadet.org/informacio-victima-menor/
">
Molt sovint els abusos es produeixen dins la pròpia unitat familiar i això provoca que la víctima senti que "està trencant la família" si ho explica. Però no és així. Qui ha trencat la família, qui sabia que estava fent alguna cosa que no era correcta és el teu germà. Per tant, la responsabilitat és seva. Tu tens tot el dret a explicar-ho i posar-ho a la llum, a demanar ajuda a la teva família i a poder rebre l'atenció psicològica necessària per gaudir de la teva sexualitat, sense sentir-te bruta, ni amb por.
Escriu-nos sempre que ho necessitis, et deixo el meu correu info@laiasala.cat. Així com el telèfon d'Infància Respon 116 111 per demanar assessorament.
Una abraçada molt forta
La Laura Centellas