company2
Hola vaig fer una consulta que era company val doncs no em veu acabar de respondre totes les preguntes i us l'hes desxo aqui:
-Tinc vergonya i nomes tinc aquell amic a la classe que he de fer a sobre em mola?
-Li vaig dir per quedar i em va dir ja et dire algu pero tot i aixi parlem a classe de diferents temes aixo que vol dir, li puc demanar si vol fer una exposicio davant la classe o algu?
-No se que fer ja que em mola i no el puc parar de mirar i molta gent de la classe li ha dit que el miro i que potser em mola.
"He pensat de presentar-me alla a casa seva i ferli un peto i poder parlar els dos sols pero no se que fer no puc aguantar mes o ferli una abraçada"
Merci
Laura Centellas

Hola!!
A veure si et podem acabar d'ajudar:
- Potser hauries d'intentar ampliar una mica el teu cercle de coneguts. Busca altres persones de la classe amb qui et puguis relacionar i et semblin interessants. Deixa de focalitzar-te només en aquesta persona.
- Si no t'ha dit res fins ara... ja és una resposta. Segurament no té interès en quedar amb tu fora de l'institut. Li pots demanar, si vols, fer un treball conjunt, però la seva resposta (si és que sí), no implicarà que hi hagi un interès romàntic cap a tu.
- Sembla que ell ja sap que t'agrada, i ell no ha fet cap gest per demostrar el mateix cap a tu.... no et sembla que ja et diu per on passa?
Quan dues persones s'atrauen, totes dues mostren interès per estar juntes, per saber de l'altra, per preguntar-se com estan.... Si una de les dues persones no mostra aquest interès... potser no té el mateixos sentiments.
Sentim ser tant directes, però creiem que a vegades és important aprendre a llegir el comportament dels altres, ser realistes i evitar-nos falses il·lusions.
Una abraçada!
La Laura Centellas