noi
He pensar de llançarme a una persona de uns vuit anys mes que jo ell es major d'edat pero no se que fer. Ens fem poc pero ens coneixem molt i ens veiem poc. He pensat de si quedem algun dia els dos sols llançar-me pero em fa por ja que també seria el meu primer cop i em fa fastic.
Laura Centellas

Hola,
No ens especifiques quina edat tens, però has de tenir present que la diferència d'edat és considerable, sent tu encara menor d'edat i ell major d'edat... això podria comportar alguns problemes. A més, sovint en aquesta època les diferències en el cicle vital, en els interessos, etc., poden ser grans i això dificultar la vostra relació.
Què és el que et fa fàstic? És important que quan et vulguis fer un petó a algú o qualsevol altra cosa, ho facis quan realment tu ho vulguis fer, amb qui tu vulguis i quan et sentis preparada per fer-ho. Sense pressions de cap mena.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas