Poca privacitat
Hola,
Fa temps que estic sortint amb un noi i nosaltres volem tenir els nostres moments d'intimitat pero mai tenim casa sola i l'unic moment quan podem estar sols es a la seva habitacio pero a mi em fa molta por de que ens descobreixin fent algo...
No se com podem solucionar aixo...
Gràcies pero la vostra ajuda
Laura Centellas

Hola,
És complicat... qui més que menys s'ha trobat en una situació similar a la vostra.
A casa de la teva parella saben que sou parella? Respecten la vostra intimitat? Piquen a la porta abans d'entrar? Entenem que tot i així costa concentrar-se si en qualsevol moment pot entrar algú per la porta i enxampar-vos en una situació compromesa.
Haureu de fer ús de la vostra imaginació i enginy per trobar moments de més intimitat o inclús parlar amb la família perquè abans d'entrar a l'habitació piquin a la porta, per exemple.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas