agh importaaant
avera el divendres hem quedat amb el meu novio i hem estat parlant de fer-ho. Ja hem fet mes coses a part d liarnos, ya tu sabe ;)
total q aver portem 3 mesos y tinc 14 anys, i ns, la edat importa? osigui yo estic segura, pero he lleegit a llocs q la edat es 17 o a altres que pues no hi ha edat (ens estimem molt per cert jsjs)
i si jo no tinc la confi per dir-li a la meva mare no pasa res no? en plan quan vagi al ginecolec o algo no li dira no?
urgeeent porfii, gracieees
Laura Centellas

Hola! La veritat és que no hi ha una edat adequada per a començar a tenir relacions sexuals, depèn molt de cada persona. El més important, com tu dius, és que et sentis segura, preparada i amb ganes. També és molt important que ho facis amb una persona que et respecti i amb la que tinguis confiança. Tenint en compte això, fes-ho quan sentis que és el moment! Això sí, utilitzeu preservatiu no només per evitar un embaràs sinó també per prevenir malalties de transmissió sexual.
Quan comencem a ser actius/ves sexualment és important, com dius, fer una visita al ginecòleg, és per això que et recomanem que ho puguis explicar a la teva mare perquè et pugui acompanyar!
Una abraçada
La Laura Centellas