No sento res
Hola! Tinc 17 anys i fa 2 anys que tinc relacions sexuals amb la meva parella i estic molt preocupada i sento angoixa perquè no sento plaer ni cap estimulació quan ho fem. Quan amb les meves amigues parlem de sexe, totes s’ho passen super bé i els hi encanta i en canvi jo, no disfruto gens i al no sentir res de res, he provat sola i tampoc sento res. Això em fa tenir problemes amb la meva parella perquè clar, al no sentir res arriba un moment en el que em fa pal fer alguna cosa perquè m’és indiferent però m’obsessiono amb que em pugui passar alguna cosa.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt de greu i ens arriba la teva preocupació. No sabem si alguna vegada ho has comentat amb alguna fisioterapeuta de sòl pèlvic, ginecòloga o llevadora, però potser estaria bé comentar-ho per a poder descartar o detectar si hi ha alguna patología fisiològica.
No sabem si en algun moemnt de la vida has tingut alguna experiència relacionada amb la sexualitat i/o els genitals amb alguna persona de forma no desitjada. Quan hem estat víctimes d'alguna situació d'abús sexual el nostre cos pot generar com uan espècie de mecanismes de defensa relacionats amb el plaer o les relacions sexuals.
Tampoc sabem si t'has explorat desde la curiositat i l'amor, mirant-te amb un mirall la vulva, acaronant cada zona, explorant les diferents sensacions, etc...
Com veus, poden haver-hi diferents factors que poden afectar al que ens comentes que et passa. si et ve de gust, pots contestar-nos i veiem si podem donar-te alguna indicació més, però si alguna les coses que et diem et ressonen, t'animem a consultar amb alguna psicòloga experta en sexualitat.
Gràcies per escriure i t'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas