INSEGURETATS AMB EL COS
Hola! Crec que tinc algun problema.. se que no he de comparar-me, pro no puc evitar veure totes les nenes de la meva edat amb culs grosos i tetes grans.. en quan es el que mes atrau als nois. Apart estic moolt prima i tinc les cames com palillos, tinc molt de complexe amb tot el meu cos ( pits, cames, cul, broaços) realment nose que fer.. Apart de tot aixo tinc un GRAAAN complexe que ja em torna histèrica, i em fa moltissima vergonya parlar-ho, ningu ho sap. La cosa es que la meva vaguina es molt rara tinc els llavis menors mes sobresortits que els majors. Quan he estat amb un noi la cosa no ha pogut mai anar a mes que un lio perque tinc aquest gran complexe. Nose que fer. Em podries donar algun consell?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres per explicar-nos el que et preocupa! Estàs en l’adolescència, aquesta etapa és de molts canvis, entre ells els físics. En aquest moment deixem de tenir un cos
de nena per tenir un d’adulta. El nostre cos canvia, i és normal que hi hagi coses que no ens agradin tant com d’altres. El consell que et donem és que acceptis aquests canvis. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. Pensa que potser no pots aconseguir el teu objectiu, ja que cada cos és un món i hi ha parts que no les podem canviar. I, no hi ha un exercici màgic que faci que de cop tinguem el cos que volem o que canviï només aquella part del nostre cos que desitgem canviar. Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Com? Treballant la teva autoestima. Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. Comparar-te no servirà de res, cada persona te un cos diferent, no hi ha dos cossos iguals. No hi ha un cos perfecte, cada cos és perfecte per a cada persona. Imagin't que et posessin les cames del Leo Messi, com et quedarien? I si les teves li posessin a ell? Les teves cames són perfectes pel teu cos, i les seves ho són pel seu cos, i això amb totes les parts del nostre cos, les hem d’acceptar! Per altra banda, el tema que comentes de la vagina, nosaltres no som ginecòlogues i no podem ajudar-te, el que et podem dir és que com totes les parts del cos, la vagina també és diferent a cada persona, hi conviuràs amb ella sempre, comença acceptant-la i aquests complexes es rebaixaran!!
Accepta’t i estima’t!! Tu vius la teva vida, sigues feliç! Una abraçada!
La Laura Centellas