No sé què tinc
Hola.
Fa uns dies que cada vegada que menjo alguna cosa la digestió se’m fa pesada, i em trobo molt malament i amb ganes de vomitar (mai puc). Sempre m’ha passat això quan feia la migdiada, per això ja no la faig. Però últimament quan menjo qualsevol cosa em trobo fatal, i menjo bastant bé, mai m’ha agradat la bolleria ni aquestes coses.
La meva mare pensava que era el pa, perquè l’esmorzar de l’institut em sentava malament (ara ja no duc bocates), però per exemple avui he menjat amanida (sense salses ni coses) i llenties amb verdures, i ara em trobo malament també.
Potser és per l’estrés, però no sé.
A part, la regla fa quasi dos mesos que no em ve (no hi ha perill d’embaràs, i la tinc bastant irregular, ho dic per si té alguna cosa a veure), i últimament les orelles em piten i em marejo una mica.
Gràcies.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Pel que ens expliques, fa temps que el teu estómac no digereix bé certs aliments. Nosaltres som psicòlogues, no podem ajudar-te en aquest tema en concret. Et recomanem que t’adrecis a un professional, digestòleg per exemple, et podran ajudar millor que nosaltres.  Les emocions van molt de la mà amb l’estómac, quan estem nerviosos a vegades se’ns talla la gana, o quan estem tristos mengem xocolata o “guarreries”. Podria ser que si estàs passant una època de més estrés això també es veies reflexa’t en l’alimentació. Però totes les altres manifestacions que ens comentes, millor preguntar-les a un professional (ginecòleg per la menstruació i digestòleg per la digestió)! Una abraçada!
La Laura Centellas