Vull engrassar
Pel q fa el meu metabolisme soc bastant flaca i segons el dia em fa cosa el meu cos. A vegades s’em marquen les costelles o la pelvis. Cada dia intento menjar mes encara q menjo molt mes que les meves amigues i faig una dieta mes de grases i proteines que elles. No se que mes fer per engrassar-me porto 1kg en 3 mesos
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Tots tenim aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. El més
important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Com? Treballant la teva autoestima. Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. L’autoestima no és sempre la mateixa, malauradament hi ha coses que no podem controlar que ens afecten a l’autoestima. Pot ser que un dia t’aixequis i et vegis bé al mirall i al dia següent no. Això es degut al nostre estat d’ànim, pel que si hi ha alguna cosa que ens està afectant emocionalment, això es vegi reflectit en l’autoestima, com per exemple la situació de pandèmia que estem vivint ara, ens afecta emocionalment
i per tant a l’autoestima. Aquesta dieta està escrita per un professional? Nutricionista o Dietista? Es important que estigui feta per un professional ja que ens la farà en funció del nostre cos. No per menjar més greix ens engreixarem més o menys, cada cos és diferent. El professional et farà uns anàlisis i veurà quins aliments necessita més el teu cos i et podem ajudar a aconseguir el teu objectiu.
Accepta’t i estima’t! Una abraçada!
La Laura Centellas