Gordo
Hola tinc 18 anys i des de fa 5 anys només emgordo avans estava guapisim súper fibrat i sexi però ara estic fet un orco he fet dietes de varies profecionals he anat a mullers de metges i tots diuen el mateix fes dieta fins i tot me fotut pastilles aprimans però no hi ha manera amb una semana pujo mínim 5 kilos actualment peso 137 però no menjo res i cuan menjo es un got d’aigua bledes o espinacs i un tall a la panxa a totes hores així no fem excepcions el dia del meu aniversari no vaig menjar ni pestis jo pensava que no sigui genètic però ningú de la familia hesta Gordó tots son fideus que puc fer ?
Laura Centellas

Hola!!! El primer que hauries de fer per a poder corroborar que no hi hagi un problema de salut o hormonal és fer-te un examen mèdic / anàlisis o valoració física a un professional de la salut i sortir de dubtes per descartar que no hi hagi algo que està provocant aquest increment de pes sense aparent explicació. Pot passar també que el teu cos, al necessitar nutrients i energia faci efecte rebot i s'engreixi en comptes d'aprimar-se perquè no s'està portant un estil de vida sa i equilibrat. La dieta hauria d'estar feta per un  nutricionista que et faci un seguiment, no te la pots crear tu mateix!!! Ells et poden guiar i orientar en tot el procés. També s'hauria d'acompanyar la dieta amb exercici físic moderat (també recomanat per un professional que t'indiqui quin és l'esport i en quina intensitat que et va bé en el teu cas). I finalment és acceptar-te tal com ets, no et pressionis, no t'angoixis. Poc a poc i amb molta paciència. Els resultats no s'aconsegueixen d'un dia per l'altre. és temps. Espero haver-te ajudat. una forta abraçada, Bones Festes!
La Laura Centellas