Augment del pit
Bones, fa uns mesos que degut a la ansietat he reduït el meu pes corporal. En aquí hi venen inclosos un xic els pits ja que tinc la sensació que s'han empetitit. Hi ha algun mètode casolà o alguns aliments en concret que permetin el creixement d'aquests?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens comentes, has passat una època no molt bona i això s’ha vist reflectit en el pes. Estem vivint una situació molt complicada (pandèmia) i de moltes emocions, que ens fa estar més tristos o més apagats de lo habitual. Les emocions i la nostra alimentació van molt de la mà, pensa que quan estem nerviosos a vegades se’ns tanca l’estomac i no tenim gana, doncs passa el mateix amb totes les emocions. El consell que et donem és que busquis diferents maneres de treure aquestes emocions, pot ser escrivint el que estàs sentint, escoltant música, etc. Evitant utilitzar el menjar per expressar el dolor, perquè aquestes conductes amb els menjar són poc saludables i perjudicials per a la teva salut. Per altra banda, amb el que comentes dels pits el que t’aconsellem és que no t’obsessionis amb ells, el nostre cos pot anar variant de pes i els pits en conseqüència, també. Per exemple, quan les noies tenim la menstruació els pits ens creixen i després tornen a la seva mida. El millor que pots fer, és acceptar-los, perquè no podem controlar el nostre pes, i no hauríem de fer-ho! Una abraçada!!
La Laura Centellas