...
pensava que ja estava bé però ara casi no menjo,a diferència de fa un any,que ho feia per estètica,ara realment no em veig gorda però no tinc gana ns com dir-ho,per altra banda quan m'estresso vomito, però ho faig com sense pensar-ho, realment ns que em passa...
Laura Centellas

Hola :) Pel que comentes, deus haver-te quedat amb l'antiga costum de realitzar aquests hàbits que comentes, i malauradament són molt perillosos. T'animo a que pensis i reflexionis abans de fer aquests actes impulsius com això que comentes que vomites sense pensar-ho. Hauries de reflexionar què et motiva a anar al bany a realitzar aquesta conducta purgativa. Què hi ha darrere que et preocupa? Perquè tens la necessitat de treure el menjar? Si no és per una necessitat estètica perquè és? Pensa amb totes aquestes preguntes i apunta les respostes si et va millor i així cada cop pots revisar el que has escrit abans de realitzar aquestes conductes. Sobretot has d'estimar-te, acceptar-te i cuidar-te. El nostre cos és molt valuós i l'hem de mimar. Un petonet bonica, espero haver-te ajudat i aprofito per desitjar-te una bona entrada d'any 2021!
La Laura Centellas