.
Fa un parell d'anys que em veig molt malament, però quan vaig començar a perdre pes va ser fa cosa d'un any. vaig passar unes dos setmanes menant poc i vaig perdre uns sis quilos, però no vaig deixar de menjar. li vaig escriure a una amiga meva i els meus pares ho van saber, em van fer anar al psicòleg pero no va servir d res. els meus pares es creien q ja estava be pero no es veritat.em va tornar a pasar uns mesos mes tard i uan els meus pares o van saber van creure q parlant ja es solucionava tot , pero no. porto mes d'un any intentantme provocar el vomit i no o aconsegueixo. intento aprimarme pero quan estic menjant se'm oblida, i quan em veig al mirall em venen ganes d plorar. medeixo 1'64 i peso 52 kg
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important per a la teva recuperació! De la mateixa manera que la primer vegada que et va passar vas explicar-ho a una amiga, ara et recomanem que ho tornis a fer amb els teus pares. Pel que ens expliques ells creuen que tot està bé però tu mateixa dius que no ho estàs... això han de saber-ho els pares per poder-te ajudar. No podem saber si és o no un trastorn de la conducta alimentària amb aquest escrit, però el que si que sabem és que els pensaments i les conductes que ens expliques són inadequades i molt poc saludables i s’han d’evitar. Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor... Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Com? Treballant la teva autoestima. Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem ndonar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas