Ns com dirli que no vull res
Fa un mes que parlo amb un noi i hem quedat ja dos cops i seguim parlant tots els dies. Pero jo sento que no m'acaba d'agradar i no vull tenir res mes amb ell. Pero ns com dirli. Ho hauria de fer per whatsapp, en persona, dilri algo per whatsapp i despres quedar?? I que li dic i com per no ferli mal??
Laura Centellas

Hola!
Genial!! És fantàstica aquesta capacitat d'autoconeixement per saber que aquesta persona ja no t'interessa.
Ara et toca fer-li saber. Com ho pots fer? Doncs a través d'indirectes o de manera subtil (contestant de manera més seca o sense gaires detalls, no preguntant-li res, no començant la conversa...)
o pots fer-ho de manera més directa (dient-li directament que ja no tens el mateix interès per ell que abans). I ho pots fer per whatsapp o en directe, com et sentis més còmode!
No hi ha una "millor manera" per dir a algú que no t'agrada. L'important és que siguis honesta i no allarguis aquesta situació per evitar "fer-li mal". Busca la formula que s'ajusta més a la teva manera de ser (més directa o més subtil) i fes-li saber. Així tots dos us alliberareu d'aquesta relació que no porta enlloc ;)
Ah! has de tenir present una cosa: no pots controlar la seva reacció. Si ell s'enfada i decideix no parlar-te, ho hauràs d'acceptar, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas