embaraç?
Hola! Primer de tot merci per la feina q feu!
Jo de sempre tinc la regla molt irregular (puc estar mesos sense tenir-la) i a finals de desembre ho vam intentar fer amb el meu novio (amb condó) i casi ni va entrar i no es va correr dintre ni res i no em ve la regla des de novembre (un mes i mig abans de ferho). La cosa esq es impossible q estigui embaraçada pero busco símptomes a google i clar em penso q els tinc i tot però no vull agafar-li por a follar amb condó per la regla irregular. a sobre m’havia de venir per exàmens pero amb els nervis i tot suposo q va afectar. q faig?
Laura Centellas

Hola,
Quan hi ha irregularitats en la menstruació és difícil calcular quan ens vindrà la següent. No sabem si has anat mai a la ginecòloga per comentar aquest aspecte, esbrinar la causa de les irregularitats, etc.
Pel que ens expliques, si vàreu fer servir preservatiu durant tota l'estona que va durar la penetració, gairebé no va entrar i el preservatiu estava ben col·locat, i tampoc va ejacular, les probabilitats que el retard en la menstruació siguin deguts a un embaràs, és poc probable. Per tant, tranquil·la. El que sí que et recomanaríem és demanar hora de visita amb la ginecòloga per valorar aquestes irregularitats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas