Reconquistar una amistat
Hola! Necesito ajuda per favor!
Estudio fora desde fa quatre anys y desde el primer dia vaig fer molt bona relació en una noia de aquí. Ens vam convertir en “uña y carne” y sempre anavem en pack. La cosa es que fa un any, es a dir, el curs passat ens vam començar a distanciar perque ninguna tenia massa temps lliure. Durant eixe periode de temps es notava que havia molt mal royo y encara que vam decidir varies vegades rependre la relació, finalment vaig posar punt final y li vaig dir de allunyarnos abans de que es lies mes les coses.
6 mesos después vaig començar a obrir ulls y a veure les coses desde un altra perspectiva fins a dornarme conte de que la habia cagat en la meua decisio y que encara a dia de avui la trovo molt a faltar.
Actualment, no em parlat desde fa 9 mesos y a penes ens mirem quan coincidim. Me arrepentixo molt de les meues accions passades y m’agradaria tornar a rependre la relacio. Se que no sera mai com abans y em fa por la seua reaccio perque no se si ja ha passat pagina o no ella. ¿Que faig? 😭
Laura Centellas

Hola!
Doncs hauràs d'intentar parlar amb ella i explicar-li el que sents. Intenta obrir-la i demanar-li una estona per quedar. Sigues sincera i digues-li que la trobes a faltar i que t'agradaria recuperar la vostra amistat.
Segurament necessitareu un temps per refer aquesta amistat, i és millor prendre-s'ho amb calma i deixar que es vagi construint. L'important quan recuperes una relació (parella, amistat) és que les dues persones vulguin i hi posin el mateix esforç.
Així que... intenta iniciar conversa amb ella, valora com reacciona i a partir d'aquí podràs saber si hi ha opcions de recuperar l'amistat o bé has de començar a passar pàgina...
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí!!
La Laura Centellas