(III) situació de merda amb el crush
bona tarda!!
només us volia dir que el crush ha tallat amb la seva nòvia aquest nadal. Volia que ho sapiguessiu xq em vau ajudar molt i q segurament veure q la vostra feina ajuda a molta gent és d'agraïr.
ara sembla q la situació està un pèl millor (òbviament xq ja no té nòvia) però...
1. aquest mes m'han posat al seu costat a classe. com puc manejar la situació? algun consell? esq no em vull posar nerviosa i fer el pena hahahah
2. crec q li agrado (he sentit algunes converses xo ns si anaven sobre mi). a part, crec q va planejar una estratègia xq sapigues q estava solter. ara us l'explico:
(el dia 11 q encara estavem amb els llocs del trimestre passat) tinc una noia q sassenta al meu costat (es una daquestes q sap tots els cotilleos, i a mes a mes es repetidora) pos el dilluns estaven parlant el crush i ella mentrestant, jo estava amb les meves amigues de la classe xerrant una mica separats dells. al cap de poca estona, quan jo ja vaig tornar al meu lloc, la noia em va preguntar si tenia novio, i jo li vaig contestar la veritat: q no. ella em va dir q faria bona parella amb el noi q hi havia al davant (en plan vacilant xq ella sap q pobret, és molt tonto) i després em va dir: no; millor amb el meu crush i just en aquell moment ell va apareixer i va dir en plan: q dieu sobre mi? i la noia aquesta li va dir: una cosa, tu tens novia, no? encara continueu junts? (ella sabia q obviament no continuaven junts xq com he dit abans, ho sap quasi tot). i ell va dir q no i tot això davant meu.
potser mestic emparanoiant però... penseu q pot ser q fos una tàctica? en plan xq jo sapigues q estava solter? potser pensareu q estic loca, pero jo mhe fet aquesta historia hahahah.
3. jo soc una mica la empo de la classe, mai he tingut novio, mai mhe fet cap peto amb ningu, soc molt bona nena/estudiant i ell pos entre els professors no té gaire bona fama. ns si faria bona parella amb ell xq som destils força diferents. q faig?
4. ara imaginemnos q em demana x sortir. no sabria com reaccionar. no em veig gaire preparada per tenir una relació (a part, estic força centrada amb els estudis). q faig? li dic q no em veig capaç? li dic q si? no li dono explicacions?
5. tinc MOLTÍSSIMA por de que la gent em tiri les culpes de la ruptura d'ell i la seva novia (en plan q ha estat culpa meva de q hagin tallat) pq jo no he fet res. van ser ells qui van decidir acabar amb la relació. a mes a mes, jo mai parlo moltíssim amb ell, algun cop si pero mai x whatsapp ni molt a la classe.
si no us fa res, podriem respondre'm amb els punts (en plan 1: i la resposta. 2: i la resposta...) se q potser aixo es demanar molt, ho sento.
en serio, moltíssimes gràcies per la feina q feu, de tot cor, xoxo :)
muak
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tornar a contactar amb nosaltres, anirem per punts, tal i com demanes:
1. La naturalitat es la millor manera d’actuar, sense pensar en què faràs, què diràs, com et comportaràs, simplement, deixa fluir. Sigues tu mateixa, parla dels temes que et vinguin en el moment, sense planejar res concret. Respira i confia.
2. Podria ser que fos una tàctica, i també podria ser que no. A vegades, quan algú ens agrada tendim a elaborar històries que corroborin la nostra hipòtesi. Prova d’enviar-li missatges subtils a veure si et correspon, i si no obtens la resposta esperada pots prendre la iniciativa i preguntar-li clarament.
3. Les bones o males parelles no es mesuren per el físic, les notes acadèmiques o els “estils”; una bona parella és aquella que et respecta, amb la que tens gustos comuns, amb la que t’agrada estar, amb la que hi ha confiança, comunicació... No tanquis la porta a algú “diferent” a tu.
4. Si arriba el moment en el que et demana per sortir, sigues clara i sincera amb tu mateixa i amb ell. Escolta’t i respecta’t. No facis/diguis res que no et faci estar còmoda. Si no et sents preparada, no passa res, es normal.
5. Es normal tenir por quan hi ha sentiments de culpabilitat. Tu et culpes d’alguna cosa? Si no es així tampoc t’ha d’importar el que pensi la gent, mentre tu estiguis tranquil·la amb tu mateixa, tot anirà bé. D’altre banda si tu creus que tens la culpa d’alguna cosa, cal que analitzis que es el que et preocupa, i que puguis valorar si es una por real o imaginaria.
Esperem haver-te ajudat.
Una abraçada!
La Laura Centellas