Problemes amb la regla anar al labavo i el menjar en general
Holaa, a la quarentena del any passat em vaig engreixar i jo era bastant primeta i es va notar molt, molta gent del meu voltant tambe em va fer comentaris sobre que aquest canvi es notaba. Al principi nomes em vaig limitar a menjar sa pero no veía cambis, vaig començar a tenir atracones I despres vomitaba, pero seguía sense baixar de pes, aixi que vaig começar a contar les calories i a tenir un defeicit caloric mai deixant de menjar el dinar i el sopar ja que estic amb els meus pares a taula i no puc no mejar tampoc ho vomito, la questio es que ni esmorçaba ni brenava i evitant sempre el pa al dinar o l’oli, la questio es que vaig arribar al pes que volia i ara intento tornar a menjar be, esmorço llet amb colacao i cerelas dino i sopo molt variat els meus pares quinen be i tinc una dieta sana. El problema esque fa quatre mesos que no tinc la regla i nungu o sap menjo millor pero segueix sense vindre el meu cabell cau molt i vaig molt poc al lavabo i tinc uns mals de panxa increibles nomes vull estar prima i mejar normal com ara pero amb ka regla i anant al labavo tambe tinc sempre fred a totes hores encara que tingui la cale a casa
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important per a la teva recuperació! Et recomanem que ho expliquis a casa per a que et puguin ajudar i buscar la millor ajuda per a la teva recuperació. Pel que ens expliques ells creuen que tot està bé però tu mateixa dius que no ho estàs....
No podem saber si és o no un trastorn de la conducta alimentària amb aquest escrit, però el que si que sabem és que els pensaments i les conductes que ens expliques són inadequades i molt poc saludables i s’han d’evitar. Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor...
Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Tots tenim aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets, treballant la teva autoestima.  L’únic que importa és el que pensis tu mateixa! Ets TU la que manes en la teva vida, ningú més! Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que
moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas