Enamorament
Ja fa un temps que m'agrada un noi de la meva classe, i com que és la primera vegada que m'enamoro, no sé què fer. I per acabar-ho d'adobar, algú s'ha dedicat a escampar el que sento per ell. Estic molt preocupada pel que pugui passar. Jo volia que sabés que me'l estimava, però no així. Estic molt espantada i no sé que fer. Agrairia molt que m'ajudessiu.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Què és el que et fa por que passi? Què es el que et preocupa? A vegades quan les coses no surten com nosaltres havíem planejat ens angoixem perquè no hem analitzat les conseqüències de que les coses passessin d’aquella manera, i això no vol dir que hagi de ser un desastre o un problema. Ara ell sap que t’agrada. A tu t’enfadaria o et molestaria saber que li agrades a algú?
El primer que cal que facis es decidir si vols parlar amb aquesta persona sobre això que sents o si prefereixes esperar una mica.
Triïs el que triïs està bé. I mentre et decideixes cal que mantinguis la calma quan estàs amb aquest noi, no deixis de parlar amb ell de coses de classe, com fins ara. També cal que no t’obsessionis tot el temps amb la situació. Ara, encara que no com tu planejaves, ell ja ho sap. Planteja-t’ho com una oportunitat i no com un desastre.
Una abraçada!
La Laura Centellas