Com els hi dic?
Hola!
Primer de tot volia donar-vos les gràcies perque sou de molta ajuda.
A veure volia comentaros que necesito parlar amb algú, és a dir, anar a un psicoleg he passat per moltes coses i necesito anar-hi. El probelma esque no se com dir-li als meus pares. Moltes gràcies i bones tardes.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot et volem dir que ser conscient que tens un problema i necessites ajuda és molt valent.
Et proposem alguns tips per poder dir a casa que vols anar al psicòleg:
• Busca un moment tranquil a casa, en el que et sentis cómoda i segura.
• Si ho prefereixes li pots dir primer a un i després a l’altre, de manera individual.
• Si parlant et costa, pots deixar-los una nota exposant la teva necesitat d’explicar-los alguna cosa, i deixar que siguin ells qui iniciïn la conversa.
• Sigues clara i exposa a la familia què et preocupa, explicant que tu sola no ho saps/pots gestionar.
• Pots començar amb frases com: “puc parlar amb tu? Des de fa un temps sento que alguna cosa em preocupa i crec que necessito parlar amb una professional sobre això”
És probable que ells hagin notat alguna cosa i no necessitis donar gaires explicacions ni detalls. I també és normal que et preocupis per com s’ho prendrà la família, tot i que la majoria recolzen als seus fills/es quan se n’adonen que alguna cosa us està passant.
Esperem que et serveixi d’ajuda.
Una abraçada
La Laura Centellas