amic.... potser?
He estat tot l'estiu a una mena de casal, i amb un noi que ja havia coincidit altres vegades ens vam començar a portar molt i a fer-nos amics. A mi des que el vaig conèixer em va atraure, tot i que tothom sempre deia que era un xulo (i jo també ho veiés), però tenia alguna cosa que altres nois que he conegut no he trobat. Teniem una mena de connexió, sempre estava disposat a sortir del seu camí per ajudar-me... Vam passar molta estona junts. Li vaig dir que m'agradava, però pel que em va deixar entendre, no era una cosa corresposta.
Poc a poc em vaig anar adonant que potser durant l'estiu l'havia idealitzat una mica. És bastant narcissista i fa les coses per interessos. Però tot i així és bastant bona persona i m'ha demostrat molt durant l'estiu. Durant l'hivern ens vam seguir veient i ell alguns cops em va "tirar la canya", fins i tot dient-me directament que estava intentant lligar amb mi, però jo no li vaig seguir el joc perquè tenia la sensació que només ho feia per aburriment o per frustració. No sé si té res a veure amb la meva negativa a seguir-li el joc, però l'últim cop que ens haviem de veure em va cancelar al ultim moment i sense dir-me perdó ni demanar de tornar a quedar un altre dia. Vam estar gairebé un mes sense parlar (cosa que se'm va fer extranyissima havent passat uns mesos en els que parlavem cada dia). DOncs l'altre dia vam tornar a parlar i em va demanar que si dins d'uns dies ens podem veure, que m'ha trobat a faltar i que necessita una amiga. Em sento utilitzada, però a la vegada aquest ha estat l'unic noi que m'ha fet un minim de cas en els 19 anys que porto d'existència i no sé que fer. També sé que ell no te gaires d'amics, i que la nostra relació ha significat una mica per ell. Molts cops ja he intentat parlar amb ell sobre les coses que fa que no m'agraden però em cohibeixo en la seva presència i li donc masses voltes.... No sé que fer....
Gràcies per llegir-me.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns i exposar-nos els teus dubtes.
A vegades, quan les coses dites a la cara ens costen, podem intentar trobar altres maneres de comunicar-nos, com pot ser el Whatsapp.
I tu vols estar amb una persona que et fa sentir utilitzada?
Pel que expliques sembla que esta “jugant” una mica amb els teus sentiments, primer et diu que no li agrades, després et tira la canya, desprès vol quedar amb tu en plan amics, ara et necessita... Cal que valoris si això és el que tu vols.
Si tu n’estàs enamorada i ell no, el millor es respectar la seva decisió i intentar passar pàgina. Si encara et queden dubtes del que sent per tu, o creus que ha canviat alguna cosa respecte la primera vegada que li vas explicar el que senties, demana-li que sent ara, i així surts de dubtes. I pots decidir què fer.
Una abraçada!
La Laura Centellas