em frena
hola! porto mes de mitg any amb el meu novio i els meus pares no em deixen estar a soles amb ell, per por a que follem o algo, ells son d'una altra època i segueixen el rollo de aiii fins als 18 no es poden tenir relacions sexuals, llavors això em frena molt amb ell, perquè després no em vull sentir malament pels meus pares, i nose tio que jo estic segura que l'estimo i encara que tinc 14 anys jo crec que no hi ha edat per això que si estic segura i cómode ja esta, i encara que lo ideal seria dir-li a la meva mare no pasa res no? osigui no es té perqué enterar veritat? Siusplau responeu, m'amuina molt....
Laura Centellas

Hola,
És molt complicat que poguem donar-te una resposta ja que no sabem quin tipus de relació tens amb la teva mare, què implicaria per a tu tenir aquesta experiència sense explicar-li. Si consideres que no implicaria res, que tens clara la teva decisió i que vols tirar endavant, només et direm que utilitzeu preservatiu i que si et fas enrere, ho comuniquis. Si pel contrari, consideres que no et sentiries còmode, o que et faria sentir incòmode, aleshores potser pots/podeu seguir buscant informació, podeu començar a experimentar amb la vostre sexualitat sense la penetració si és el que et fa sentir més incòmode vers la teva mare.
Ens sap greu però no podem donar-te una resposta més clara.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas