AMIGA AMB TCA
hola la veritat esq venia aqui a buscar consell. La meva millor amiga pateix un TCA i cada vegada va a pitjor i nose qe fer-ni per ajudar li vaig dient que vagi menjant poc a poc amb poques porcions però degut a que quasi tot es psicologic no la faig veure que no necesita deixar de menjar i el no menjar li fa canviar la seva actitud i es molt desagradable amb mi, de veritat que la vull ajudar pero no se com.
Laura Centellas

Hola bonica! Moltes gràcies per confiar en nosaltres. Fas molt bé de contactar-nos per demanar ajuda per la teva amiga. Ella està patint molt i no n'és conscient de la gravetat del que li està passant. I necessita d'una bona amiga cuidadora com tu que es preocupi i sàpiga com ajudar-la. Per aqui ens quedariem curts en explicar-te què pots fer per ajudar-la, així que t'animem a que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (consulta@acab.org / 03 454 91 09). És un servei gratuït i molt recomanable en el teu cas per saber què pots fer al respecte com amiga. De totes maneres, dir-te que és important no jutjar, questionar ni forçar a la teva amiga en el que fa referència al pes i a l'alimentació. Estigues al seu costat, acompanya-la, dona-li suport. Li pots dir que la vols ajudar i la pots acompanyar en el camí, però al final el camí l'ha de fer ella. I és molt important demanar ajuda a un adult que sàpiga que fer en aquests casos. La teva amiga no es recuperarà d'un TCA d'un dia per l'altre, necessita ajuda psicològica, un tractament. I si va passant el temps i no es fa res al respecte, pot acabar en un estat molt greu de salut. Així que no et rendeixis, com amiga tens un paper molt important i segur que trucant al Telèfon que t'he donat més a dalt et podran acabar d'orientar de tots els dubtes i preguntes que tinguis. Moltes gràcies per contactar i esperem que t'hagi sigut d'ajuda. Una forta abraçada!
La Laura Centellas