No sé si estic perdent el temps
Hola,
Tinc 16 anys i porto 8 mesos amb un noi, és la meva primera relació. I des de fa ja uns 4 mesos que estic parlant amb un altre noi i m'estic començant a pillar. Encara que pot ser que sigue nomas atracción física. Estic tot el dia donant-li voltes perquè no sé si estic enamorada de la meva parella, ja que mola gent diu que si estas enamorada de veritat no ten urls per a altares persones. Tot això em ve molt nou. I em sento molt malament perquè ell m'estima molt i és una relación que m'aporta moltissim i que no estic valorant. I que seguramente m'arrapentiria si deixo perquè és una relació sana , etc. Pero ahora no pue deixar de pensar amb l'altre noi tot i que sé que possiblament sigue cosa d'un temps, és a dir cap relació. I no sé que he de fer. No sé si dubtar significa algo. Estic molt perduda i per molt que hi pensi no acabo de saber si estic enamorada de la meva parella o no.
Laura Centellas

Hola!
El que ens expliques passa més sovint del que t’imagines. A vegades resulta complicat controlar els nostres sentiments i podem trobar-nos que ens agraden o atrauen dues persones al mateix temps. A més, tenim ulls i per tant podem observar a altres persones.
Quan passa això el millor és no posar-se pressa ni pressionar-se per haver de triar. Pren-t'ho amb calma i de mica en mica, i amb el temps aniràs descobrint quin dels dos t'agrada més.
Si creus que necessites temps per prendre aquesta decisió i no tenir la sensació de perdre el temps, ni de fer-li perdre, pots parlar-ne amb ell, i demanar-li una mica de temps per poder saber què sents i què necessites. I durant aquest temps potser trobes respostes als teus dubtes.
També pots fer una llista amb les coses positives i les negatives de cada una de les persones i potser així tindràs més elements per valorar i prendre una decisió.
Tot i què la meva recomanació és que et dediquis uns dies a escoltar-te a tu. Observa't i escolta el que et digui el teu cor: amb qui vols estar? Quina persona vols al costat? Amb qui et sents millor? Creus que l'altre noi et pot fer tant feliç com la teva actual parella?
Pren-te el teu temps, no tinguis pressa per prendre una decisió com aquesta!
Una abraçada
La Laura Centellas