espectre autista
fa uns mesos que estic investigant sobre l’autisme i mes en concret en l’asperger. se que no m’he d’aurodiagnosticar pero sino ho sospito jo primer qui ho fara? tinc bastantes(majoria) de les caracteristiques de una persona amb sindrom d’asperger. no se que fer. els meus pres veuen be tot lo de anar al psicoleg ja que ells hi van pero no estic segura de com reaccionarien exactament amb el tema aquest de l’autisme i tal. crec que sho prendrien a la lleugera. he llegir que les noies es mes dificil que les diagnostiquin perque poden ocultarho i fer el paper de “””persona normal”””. en tot cas. aixo de l’asperger no es lo principal. simplement vull anar al psicoleg. pero sento que els meus pares creuen que estic super be(quan no xd) i que no troben per tant el que em pugui psar.
Laura Centellas

Hola!
Doncs si els teus pares veuen bé lo d’anar al psicòleg i tu en tens ganes, què és el que et fa dubtar?
D’altre banda, la informació d'Internet no sempre és fiable i sovint, (sobretot en casos de malaltia i trastorns) hi ha molts criteris i elements que és necessari que valori un especialista.
Els professionals de la psicologia no només et faran un diagnòstic sinó que t’ajudaran a que puguis estat millor amb tu mateixa. No podem saber com s'ho pendràn els pares, però all final el diagnòstic només és una etiqueta, que no et defineix únicament...ets moltes altres coses.
Una abraçada!
La Laura Centellas