no se com deixarla
hola, bona tarda.
Hos explico, porto un any amb la meva actual parella, que te la mateixa edat que jo. El cas es que sento que poc a poc me desenamorat de ella, vivim en ciutats diferents i no la puc veure gaire per tema covid. Es molt raro perque porto com 3 mesos en que cada cop m'agrada menos, pero ara sento que no la sento ni com la meva novia, i hem sap molt de greu perque sempre li dic que ens casarem, que quan acabi el covid la portare a la platge.... ademes s'apropa sant valenti, i ella no hem para de dir que hem vindra a visitar, que hem fara una sorpresa molt xula, que flipare... i jo estic pensant en deixar-ho i hem sap molt de greu. No se com dirli que crec que ho tindriem que deixar. El problema es que soc una persona molt tímida i no se com fer-ho
Gracies per escoltarme
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu per escriure’ns i explicar-nos aquesta situació que tan t’angoixa.
El més important és que puguis parlar amb ella i explicar-li com et sents. Les relacions a distància no són fàcils, i si voleu mantenir una relació d’aquest tipus cal que redefiniu la relació, possiblement hi hagi moltes coses que han canviat, i en el teu cas les emocions també han canviat.
Si tens clar, que ara mateix no vols continuar aquesta relació, no esperis més temps, sigues clara i no ho allarguis més.
Adonar-nos que una relació s’està acabant pot ser dolorós, però estar en una relació en la que no et sents bé també ho és. Les relacions han de ser fàcils, i ens han de fer sentir bé, si una relació comença a ser complicada, potser és millor prendre una decisió.
Una abraçada!!!
La Laura Centellas