l'institut
Hola,
Aquest es meu primer any d'institut i ho estic passant fatal perquè sento que m'ho han tret tot.
Jo a l'escola era de les mes "popus" de la classe i hi havia un nen que heram molt amics... tot era casi perfecte podríem dei que el millor any de la meva vida però ens van confinar i després va començar l'institut... Llavors tot va canviar, hi havia una noia que es va fer la mes "popu" de l'insti i jo sentia que no tenia amigues. cada dia plorava enyorant els companys de l'escola i o vaig passar fatal. Ara estic millor però els trobo a faltar igual i no em sento bé, perquè se que estic sola i no tinc amigues... sento que m'exclouen constant ment del grupet d'amigues i nàstic bastant farta. tothom em diu que deixi estar aquest grup que no son amigues de veritat però no puc... no puc deixar el grupet em sento massa insegura.
Gracies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos com et sents.
Es normal que et sentis així. El grup d’amigues és un suport molt important durant l’adolescència. A més el canvi de l’escola a l’institut també és un gran canvi.
Tens opció de seguir en contacte amb els companys de l’escola? A vegades, tot i no estar junts a classe, podeu compartir moltes coses, moments, riures, anècdotes...
Pel que fa al teu grupet d’amigues actual cal que valoris si et tracten com a tu t’agrada. Vols estar en un grup en el que sents que t’exclouen? Parla-ho amb elles, explica’ls com et sents i potser se n’adonen i et comencen a tenir una mica més en compte.
Una abraçada!
La Laura Centellas