No puc dormir
Hola,
Sóc una persona que em costa molt dormir. En general és pels nervis dels examens i situacions en general que m'envolten. Em podrieu donar algun consell per dormir millor o per tranquilitzar-me quan m'estic intentant dormir, ja que m'estressa pensar que estic "perdent" hores que podria estar dormint.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Sabem que és difícil no pensar en que no ens estem adormint, però el fet de pensar-hi ens angoixa més, de manera que cal buscar activitats alternatives, per tenir el cap en un altre lloc i no en el pensament de “no puc dormir”.
Per exemple, pots posar-te àudios amb meditacions guiades per relaxar-te abans d’anar a dormir, posar-te musica tranquil·la i escoltar-la amb calma, posar atenció a la respiració, tècniques de relaxació, una dutxa d’aigua calenta abans d’anar a dormir, reduir l’ús de dispositius electrònics (apagar-los 1-2h abans d’anar a dormir)... i també cal acceptar que hi haurà dies que potser no dorms del tot bé.
Esperem que aquestes pautes et puguin ajudar i que aconsegueixis descansar.
Una abraçada!
La Laura Centellas