Petar-se els grans
Hola,
Primer de tot moltes gràcies per la feina que feu. El que em passa a mi es que em peto tots els grans i els punts negres de manera com per necessitat. Petar-me els grans és com que em tranquil·litza, o almenys aquesta és la excusa que em poso a mi mateixa. A casa pobres ja m'intenten dir que no me'ls toqui pq em quedaran moltes cicatrius però no sé que fer per no tocar-me'ls pq és mirar-me al mirall i veure que tinc algun gra amb una mica de pus o un punt negres i tinc com la necessitat de tocar-me'l. Què puc fer??
Gràcies!!
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Els grans formen part de l’adolescència, en major o menor mesura, tots hem tingut o en tenim. El que et diuen a casa és
veritat, pot ser que et quedin marques dels grans que t’has tret. Com dius, pot ser una manera de tranquil·litzar-te, pel que el consell que et donem és que busquis altres coses, estratègies per a rebaixar els nervis. Per altra banda, hi ha tractaments, cremes o tovalloletes per a tractar els grans, pots preguntar a la farmàcia o a un dermatòleg. Una abraçada!
La Laura Centellas