masturbació femenina
Hola, vaig començar la meva vida sexual fa ja molts mesos, tant masturbant-me com follant no arribo mai a l’orgasme, o més ven dit no se si he arribat, com se quan he arribat? sempre que acabo de mantenir relacions sexuals i em pregunten si he acabat dic que si pero realment no ho se, no se que puc fer
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació molt subjectiva, normalment les persones ho descriuen com una tensió seguida d'una distensió de tot el cos acompanyat de plaer molt intens.
Hi ha diferents tipus d'orgasme: l'orgasme explossiu, l'orgasme per onades i l'orgasme de baixa freqüència. El primer és un únic orgasme molt intens i que sovint no admet que vingui seguit d'un altre, el segon és un orgasme que arriba amb intensitat, marxa i torna a pujar, com si fossin onades, i el tercer és el que comunment es coneix com micro-orgasmes, són orgasmes que sembla que en quant a intensistat són menys intensos, però poden experimentar-se molts de seguits i continuats.
T'animem a seguir explorant-te i a descobrir com funciona el teu cos i el teu plaer.
T'adjuntem un vídeo on potser trobaràs diferents formes de masturbació a una vulva:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'm!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas