la masturbació
Hola!
primer de tot us vull donar les gracies per a llegir el meu dubte :). Cuan em masturbo, el que més m'agrada es tocar-me el clítoris, en plan, em faig pessigolles, però triga un parell de minuts i quan em vé la "satisfacció" em dura només uns segons :(. En canvi quan em poso els dits a dins de la vagina no sent cap mena de plaer. Per cert, encara no m'ha vingut la regla, es degut a això?
Gracies una altra vegada! :3
Laura Centellas

Hola,
L'aparició de la menstruació no té cap relació amb la masturbació o amb l'estimulació del clítoris. Quan parles de "satisfacció" no sabem si fas referència a l'orgasme, sigui el que sigui, no és preocupant que duri uns segons, algunes vegades podràs sentir més intensistat o menys, però el plaer no l'hauríem de mesurar en funció del temps sinó en la nostra percepció de diversió i quant has gaudit amb aquella estimulació (o relació).
El fet que no sentis plaer quan introdueixes un dit a l'interior de la vagina, és completament normal. Pensa que la majoria de terminacions nervioses a la vagina es troben a la part externa, és a dir, a la vulva, i en concret a la zona del clítoris.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas