problemes amb el menjar
tinc problemes amb el menjar: pujo de pes de seguida ja que adelgazé amb molta rapidesa. hi ha dies en què un dolç arriba a engreixar-un quilo, i això em crea agonia. necessito descansar i trobar solució a això, ja ho estic passant fatal, perquè ademés pese 57 kg per a la meua medida 173, no és un problema de sobrepés. ¿Com puc relaxar-me i no pensar tant en el meu pes? seria meravellós rebre la❤️
Laura Centellas

Hola bonica! El primer que has de fer per relaxar-te i no pensar tant en el teu pes és tenir una bona base d’autoestima. Estimar-te i acceptar-te a tu mateixa. La teva percepció et fa pensa que per un dolç que mengis t’engreixes automàticament, però això és fisiològicament impossible, per tant com abans et treguis aquesta falsa idea del cap, millor. L’augment de pes és fruit d’un consum excessiu d’energia de forma repetida i al llarg del temps, no d’un dia per l’altre i encara menys en qüestió d’hores. El que tens tu és una por a l’augment de pes i això et fa tenir una falsa creença d’augment de pes, però t’ho hauries de treure del cap i començar a fomentar una bona autoestima i acceptació de tu mateixa. Valorar-te, respectar-te, cuidar-te, etc. Espero haver-te ajudat, una abraçada!
La Laura Centellas