Necessito ajuda
Hola, vinc a explicar-vos la meva historia.
Quan tenia 8 anys, vaig anar a parar a una pàgina web que fomentava l'anorexia, ja que en aquell moment estava grassoneta i pensava que així no podria agradar mai a ningú.
Semblava que aquest tema s'havia tancat aquí (o això es pensen els meus pares, els quals em van pillar llavors) però fa dos anys vaig estar en una relació molt tòxica en la qual vaig estar realment molt malament, i vaig arribar a extrems bèsties. Llavors va tornar això. Per sort ningú ho va notar. Quan vaig aconeguir sortir d'aquella relació, vaig trobar a la meva actual parella, a la qual li dec la vida, i m'ha ajudat com ningú. Avui finalment m'he decidit a explicar-li tot el que em va passar ja que igual que la resta dels meus amics, no ho sabia. S'ha quedat bocabadat i m'ha promés que m'intentarà ajudar a superar-ho. Li he comentat que encara tinc problemes amb el menjar. Realment necessito ajuda, però em fa molta por parlar-ho amb els meus pares, no els vull decepcionar amb aquest tema, però estic tocant fons
Laura Centellas

Hola bonica!
El que comentes és molt dur....que amb 8 anys ja consultessis aquestes pàgines que fomenten l’anorèxia genera una percepció totalment errònia del que és un estil de vida saludable i l’acceptació d’un mateix. Entrar en una relació tòxica de ben segur no va ajudar-te, sinó que encara et deuria mermar més l’autoestima...Però que bé que la teva parella actual et sàpiga tractar i cuidar-te com et mereixes. I que estigui tan implicat en ajudar-te en el tema. Sé que costa però t’animo a poder-ho explicar als teus pares. Ells es preocupen per tu i voldran fer el que faci falta per ajudar-te a tenir una bona relació amb el menjar i més important amb tu mateixa. Necessites demanar ajuda i que te la donin. És molt positiu que en siguis conscient i que no pots seguir així. Ha de canviar la situació perquè si segueixes així pot empitjorar i pot arribar a ser molt greu. No deixis passar més temps. Poder-ho dir als teus pares t’alliberarà d’aquesta agonia. Si ho necessites, pots posar-te en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i La Bulímia per a rebre un assessorament individual i saber com fer aquest pas i empenta que necessites (consulta@acab.org). Espero haver-te ajudat i gràcies per comptar amb nosaltres. Una abraçada!
La Laura Centellas