Recuperar lamistat
Fa mesos que vaig deixar una relacio d1 any amb la meva exparella. Ho vam parlar i vam quedar "amics". Tot i aixo em dona la sensacio que no tenim casi contacte. De fet no parlem casi. Per el que em va dir ella vol seguir siguent amiga meva tot i que no tinguem la confi dabans doncs amics si podem ser. Per la meva part tambe tinc ganes de que siguem amics pero no se com ferho per tenir conversa o per tornarme a relacionar amb ella. Es una situacio que no mincomoda, pero que em sap greu que casi ni ens mirem quan ens creuem o quan estem al mateix grup de gent.
Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Es complicat mantenir una relació d’amistat amb una ex parella. Abans de ser amics, cal que passeu el procés de dol. Que no us faci mal el contacte amb l’altre. Potser ella està en un moment en el que li dol tenir contacte amb tu. Cal que la respectis i esperis a que ella pugui gestionar el seu dol.
Si creus que tots dos ja l’heu superat pots apropar-te a ella i preguntar-li per el seu dia, per com està... com ho faries amb un altre amistat.
És important que no us “obligueu” a establir aquesta relació d’amistat perquè us sembli “maco” o “ideal”. Si ho feu que sigui perquè tots dos ho sentiu. Si no és així, no te sentit.
Una abraçada!
La Laura Centellas