desconcordança amb el que veig jo i el que veuen els altres
Hola, tinc 14 anys i em veig una mica plena, vull dir que no hem considero una persona grassa però sí que tinc unes bones cuixes. La meva cadera és ample i el cul gros, tot hi això, les meves amigues/cs em diuen que no, que tinc unes cames boniques i que no em sobra res, que només estic desenvolupada i que haig d'estar orgullosa de com soc perquè tinc molta sort d'haver-me desenvolupat així. Jo no veig això quan em miro al mirall i ja no sé que creure. Porto uns dies desesperada perquè tot hi que intento menjar menys no em veig bé. Què puc fer? Ajuda si us plau!!
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens comentes, no et sents a gust amb el teu cos i la gent del teu voltant no opina el mateix. Estàs en una etapa de canvis, ja els has fet o els estàs fent. En aquest moment de canvis, és normal que et sentis diferent, que hi hagi alguna cosa del teu cos que no t’agradi tant com d’altres, ens hem d’acostumar i acceptar aquest “nou” cos. El consell que et donem és que acceptis aquests canvis. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. Tenir una relació sana amb el menjar i menjar saludable és molt important però això no ha de determinar si ens sentim bé o no amb el nostre cos. L’exercici que hem de fer és acceptar-nos treballant la nostra autoestima. L’autoestima no només és el nostre físic, és TOT el global de la nostra persona, pot ser que hi hagi coses del nostre físic que no ens agradin tant, però potser el nostre caràcter i la
nostra personalitat ens agraden molt i això fa anivellar la balança i tenir una bona autoestima. Accepta’t i estima’t.
Una abraçada!
La Laura Centellas