No se què fer!! Ginecoleg?!
Hola bones!
Amb el meu nòvio vam tenir sexe sense condó cosa que sempre he estat a la negativa, no obstant vaig cedir perquè els dos estàvem molt calents. La cuestió es que vam fer-ho sense condó i no vaig pendre'm la pastilla del dia de després. Va ejacular a fora amb la ajuda de la masturbació, per tant no ho va entrar dins pro no se si anar al ginecòleg per revisar que estigui tot bé. Se que abans de la ejaculació hi ha el líquid preseminal. Què hauria de fer? Anar al ginecòleg? I si es així, que hauria de dir?!!
Siusplau us agrairia la ajuda!
Laura Centellas

Hola,
No sabem quan fa d'aquesta relació sexual amb penetració vaginal sense preservatiu. Pel que llegim, entenem que ja no ets a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència. T'hauria d'haver vingut ja la menstruació i no t'ha baixat?
Quan hi ha penetració sense preservatiu (encara que no s'hagi ejaculat a dins), existeix cert risc d'embaràs, i per sortir de dubtes, el recomanable seria fer-se una prova d'embaràs. Aquesta s'ha de fer un cop tinguis la primera falta de la menstruació, ja que si te'l fas abans d'hora, el resultat podria no ser fiable. D'igual manera, si vas ara a la ginecòloga, si encara no has tingut cap falta ni un test d'embaràs positiu, no podrà fer massa cosa més que dir-te que esperem a veure si et ve la regla quan estava previst, i en cas que no, fer prova d'embaràs per descartar-ho.
Molt important, utilitzar sempre preservatiu o algun altre mètode d'anticoncepció, d'aquesta manera podeu gaudir de la vostra sexualitat sense "mals de cap" ;)
Esperem que tot quedi en un ensurt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas