Vull la vostra opinió!
Primer de tot gràcies per tot el que feu! La qüestió és que porto 3 anys amb el meu novio i noto com que estem en un moment de crisis! Sempre hem sigut sincers amb la nostra relació i hem tingut confiança d'explicar-nos les coses... i per res ho volem deixar l'un amb l'altre, però ens hem estancat! No se si serà per tot el temps que portem junts i ens coneixem tant, o que, però crec que estem entrant en monotonía, i és algo que odio!!!!
Tots dos hem intentat ,entre setmana que no ens veiem, veure alguna película junts online, pero crec que no es suficient perquè alfinal cansa veure'n tantes !! jeje
Ara en breus ens ve el període d'examens i se que encara ens podrem veure menys i estic bastant rallada!
Hem podrieu donar alguns consells de com tornar a tenir la xispa i trencar amb la rutina?
Gràcies!!!
Laura Centellas

Hola!
Totes les relacions passen per diferents moments al llarg de la vida, i és important que us pugueu comunicar en aquests moments en els que sentiu que no aneu bé.
El fet de conèixer molt a la parella no hauria de ser sinònim d’avorriment, sinó al contrari, quan més coneixes a una persona més coses podeu intentar compartir. Podeu intentar tenir detalls sorpresa amb l’altre, petits “regals”, missatges inesperats, detalls amagat, jocs de pistes, podeu buscar classes dirigides o d’exercicis online i fer-les “junts”, podeu escriure un diari compartit, en el que una setmana el te un, l’altre l’altre, i aneu anotant coses, records, emocions...
Una abraçada!
La Laura Centellas