novio i mare
Alguns cops he tingut problemes amb el meu novio i els hi he explicat a la meva mare... cada cop mes, a ella li cau pitjor ell per les coses que li explico i bueno, q ara esta millorant la cosa entre els dos perque ens comuniquem millor, expresso les meves necesitats etc, pero quan la meva mare s'entera de que quedo amb ell no li sent be, no em diu que no ho faci pero si com que ho mig reprocha i em sent malament perque quan jo estava malamnt per ell ella em donava la rao de que no va be la cosa i jo li deia qe potser el deixaria en un temps, i ella deia que faci el que vulgui (no em diu qe el deixi pero em llança indirectes) i clar em sent malament seguir quedant am ell en secret quan me mare no hoo veu be. Ella no es la tipica mare controladora ni toxica, sap molt d'aixo i clar em sap greu. Si em torna anar malament am ell em sentire malament tambe i es un bucle tot.
Que puc fer per no sentirme malament? Gracies
Laura Centellas

Hola!
Les mares sempre volen el millor per les seves filles, i ella ha vist que en algunes ocasions aquesta persona no t’ha fet sentir bé, i per això no li agrada.
Crec que tu mateixa ets conscient que la millor solució és explicar-ho a casa. Sé que fa vergonya (per les anades i tornades amb ell) i fins i tot pot ser que sentis una mica de por per la reacció de la teva mare, però és la millor opció per poder quedar amb ell sense fer-ho d’amagat, no trobes?
Fes veure a la teva mare que res en aquesta vida és segur, i que el més important es ser feliç aquí i ara. És possible que t’equivoquis, i que et facin mal. Però et donarà experiència i t’ensenyarà a ser més sabia i a prendre eleccions més correctes, aprenent dels teus propis errors.
Una abraçada
La Laura Centellas