ansietat?
m'agradaria saber si tinc ansietat ja que tinc els "simptomes" però no puc anar al psicoleg perque quan vaig intentar mencionar-lo la meva mare es van enfadar dient que si tinc problemes que li expliqui en ella. Noto que cada dia va a pitjor pero tampoc se que fer sense haver d'anar al psicoleg
Laura Centellas

Hola!
La informació d'Internet no sempre és fiable i sovint, (sobretot en casos de malaltia i trastorns) hi ha molts criteris i elements que és necessari que valori un especialista.
Parla'n amb els teus pares de nou i, si ho necessites, comenta-ho a l'escola per tal que ho tinguin en compte i ho valorin si és necessari.
També et diré que hi ha persones que són molt susceptibles a la informació que reben/senten, de manera que viuen en carn pròpia el que estan llegint (és a dir, se senten identificats ràpidament amb diferents trastorns).
També pots demanar hora al metge/metgessa de capçalera o pediatra i explicar-li el que et passa, si ell ho creu necessari et posarà en contacte amb professionals de la psicologia, o us en recomanarà algun.
Una abraçada!
La Laura Centellas