ell bi?
Hola, tinc novio i ell parla molt sobre nois (especialment actors famosos i guapos) i nose es com que algun cop diu que son atractius, o que li agraden coses com la seva barba o cos i nose... i s'obsessiona per aconseguir els seus looks. Aquesta fixació en canvi amb les noies no la té (pero si que segueix a moltes per les xarxes), i em fa pensar a vegades si es bisexual, que no té res de dolent pro no m'ho ha dit (en veritat, ens va semblar escoltar fa temps a una amiga i a mi que ell es considera bi, quan encara no erem ni parella) o sino gay, i em fa cosa q estigui al armari i estigui amb mi perque si... no se pq ho ha d'amagar, la seva familia no la veig tancada i crec que ho acceptarien. Sense preguntarli m'ha dit que és hetero pero no sé... que en penseu? Gràciess
Laura Centellas

Hola,
Que algú et sembli atractiu no significa directament que siguis homosexual o bisexual. L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es defineix únicament en funció de qui ens atrau.
Qui té la resposta a si és bisexual o no és ell, però potser ell no considera que ho sigui i estigui a gust amb l'orientació sexual que mostra. Si és quelcom que t'amoïna parla-ho amb ell, amb confiança, i podrà donar-te resposta a les teves inquietuds.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas