TCA
Hola! Tinc una amiga que li han diagnosticat TCA, no menja gairebé res, sempre la intento motivar però quan menja després se'n va a correr fins cremar ho tot, li han dit que com no millori la ingresen al hospital i la volen posar ara a un centre, estic molt preocupada, que puc fer-hi?
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Ella està patint molt i no n'és conscient de la gravetat del que li està passant. Les persones que pateixen un TCA els costa molt ser conscients del que els està passant. Tot i què l’expressió del trastorn sigui amb l’alimentació, el trastorn és emocional, la teva amiga no està bé i necessita d'una bona amiga cuidadora com tu que es preocupi i sàpiga com ajudar-la. Estigues al seu costat, acompanya-la, dona-li suport. Li pots dir que la vols ajudar i la pots acompanyar en el camí, però al final el camí l'ha de fer ella. La teva amiga no es recuperarà d'un TCA d'un dia per l'altre, necessita ajuda psicològica, un tractament. Et necessita, necessita a la seva amiga al costat! Així que no et rendeixis, com amiga tens un paper molt important, però has de saber que hi ha coses que com a amigues no podem fer, les hem de deixar en mans de professionals.  Una abraçada!
La Laura Centellas