Em fa mal
Hola! Estic molt procupada, fa molt de temps que estic amb el meu nòvio i ja fa temps que ho fem. El problema és que hi ha algunes postures (com el gosset) que em fan mal. A més, moltes vegades, temps després d'haver-ho fet sent molèsties i poden durarme dos dies o inclús tres, de vegades. No sé què fer ni com solucionar-ho. Moltes gràcies per la teva ajuda!
Laura Centellas

Hola,
A nivell anatòmic és possible que amb aquesta postura la penetració sigui més profunda i t'estimuli la zona del coll de l'úter. AIxò per a moltes dones és estimulant i agradable però per d'altres és molest i senten com si "piqués" amb alguna part del cos (i efectivament pica amb el coll de l'úter).
Si no t'agrada i et genera molèstia, no jugueu amb aquesta postura, o intenta moure't fins a trobar el punt on no et generi molèstia. També seria interessant realitzar una consulta amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del Centre d'Atenció Primària per a poder valorar que fisiològicament tot estigui en ordre.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas