Nose com fer ho i regla
Fa un temps estic amb un noi i li he fet una felacio alguna vegada, pero crec que no ho faig be, no tinc ni ideea de com ferho nose si em podrias donar algun consell. Ell mai ha terminat pero vui a conseguirlo.
Altre cosa apart es que quan em ve la regla, em fa molt de mal, maretjos, ploro per tot... Abans no em pasaba, em pasa fa 3 mesos o aixi y tinc la regla fa 4 anys. Aixo es normal? Hi ha alguna solucio? Esque he d'anar al ginecoleg pero primer m'agradaria saber si n'hi han de solucions.
Laura Centellas

Hola,
Pel que fa al dolor que sents amb la menstruació et recomanem que consultis amb la ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària, ja que és important que es pugui detectar quin és l'origen d'aquest dolor.
I pel que fa a la felació, seria interessant que poguessis parlar-ho amb ell, que ell no ejaculi no té per què ser que tu no ho sàpigues fer, pot ser per un tema seu. A nivell de tècnica només cal que acaronis amb la llengua els seus genitals, on? A les zones erògenes on a ell li generi més plaer.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas