No se que fer...!!
Hola, primer de tot agreirvos tota la feina que feu i per ajudar als altres!
Bueno doncs fa molt, uns 2 anys m’agrada el mateix noi i durant aquests dos anys es com que parlem una temporada i deixem de parlar. Quan pasa un temps tornem i això ha passat molts cops. Els dos ens agradavam pero teniem un caracter (timids) que no ens deixava fer aquest pas endavant. Potser es culpa meva que no vaig ser prou madura...no ho sé.
El cas es que vull tornar a parlar amb ell encara que sigui com a amics però nose com fer-ho i tampoc vuy començar la conversa ja que, el que mha deixat de parlar com 2 cops seguits ha sigut ell perquè s’ha acabat cansant de la situació suposu.
Penso que estic una mica més preparada per deixar la meva timidesa enrrere.
I vuy parlarli pero no vuy començar jo, com he dit abans perquè si ha sigut ell el que mha deixat d parlar 2 cops . Doncs no li començare anant darrere. El cas es que nose que fer. Perquè penso en ell gairabe tot el dia , desijtjan q marribi un missatge seu. Pero dic en un dels casos (que no vull fer) i si li envio un missatge : heyy que tal?!
Però i si està parlan amb un altre. I si em decepciona?. Total no se que fer. Resum: nose que fer perquè em parli.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir.
El que ens exposes és complicat, vols que ell iniciï la conversa, però ets tu qui en te moltes ganes, qui pensa en ell gairebé tot el dia...
Hi ha varies opcions, pots esperar a que ell t’obri (pot ser aviat, d’aquí un temps o mai), pots animar-te i iniciar tu la conversa o pots fer-li like a instagram, comentar les fotos, stikers als stories... i veure com reacciona ell.
Facis el que facis, has de saber que hi ha d’haver un equilibri a l’hora d’iniciar les converses, si sempre ets tu, potser vol dir que ell no sent el mateix interès...Encara que faci mal has d’observar com es comporta ell.
Una abraçada!
La Laura Centellas