no se que fe
hola, fa temps que parlave amb un nen i m'agradava molt i ancara m'agrade, despres de un llarg temps parlan vam comensar a quedar , vam queda com 2 cops y ya.
Vec que cada dia se allunye mes de mi amb un temps mae va demostra que li interesave pero ara ja n mu demostre i no se que fer perquè estic molt viciada a ell no paro de pensar en ell i nose com olvidr-lo, porto nits sense dormir pensan en ell. Ajuda siusplau
Laura Centellas

Hola!!
Que s’allunya de tu és una sensació teva o ell t’ha fet algun comentari?
Si és una sensació teva, pots intentar parlar-ne amb ell, exposar-li com et sents, i veure com reacciona. D’altra banda, si ell t’ha fet algun comentari sobre la pèrdua d’interès cap a tu, o la necessitat de posar distància, caldrà que tu respectis la seva decisió.
Si ell no mostra interès, fora! Si algú no està interessat en tu, de debò vols seguir anant-li al darrera? Sabem que fa mal, però a vegades cal llegir bé els senyals que ens envien per no fer-nos més mal.
Una abraçada!
La Laura Centellas