ajuda
estic enamorada de la persona incorrecta , porto com 5 messos parlan amb la persona que m'agrada , aquesta persona sempre a tingut ganes de quedar amb mi i vam quedar com 2 cops, despres de aixo ja no mostre interes per mi i nose que fer ni que pensar , moltes persones amics i amigues me diuen que nomes me vol per el cos i que nomes me vol per f**** i jo tambe me n'he donat compte , pero esque m'agrada mol i nose que fer per olvidar-lo porto dies sense dormir pensant en ell i vagui on vagui sempre esta al meu cap i no se que fer per olviar-lo
Laura Centellas

Hola!
La meva pregunta és: vols tenir una relació amb algú que es fixa en atributs físics i que només vol estat amb tu per el sexe?
Si la resposa és “no” cal que et comencis a plantejar el fet d’oblidar-lo.
Una de les formes que faciliten poder oblidar una persona és la distància.
La distància en diferents aspectes:
- distància física - evitar trobar-se o veure's el mínim possible
- distància virtual - intentar deixar de seguir-la a les xarxes, o treure's les publicacions automàtiques d'aquella persona (que no et surtin directament al teu mur).
- distància mental - intentar centrar els pensaments en tu. Quan notis que estàs pensant massa en ell (què estarà fent? Com estarà? ...) girar el focus i preguntar-te: Què vull fer jo? Què em ve de gust?
- distància emocional - mica en mica notaràs com el dolor és menys intens.
Oblidar una persona necessita el seu temps. Cal que aprenguem a respectar-nos aquest temps...
Una abaçada!
La Laura Centellas