Es normal que em faci mal masturbar-me?
Hola, he de dir que em fa molta cosa parlar d'això perquè mai ho he fet amb ningú i el fet de tenir 18 anys i no haver tingut relacions sexuals, i en general tenir poca experiència en aquest àmbit em fa sentir incòmode i incompresa.
La cosa és que més d'una vegada m'he intentat introduir els dits a la vagina per sentir plaer i només introduinr-me un dit ja em fa mal, sento com si el forat de la vagina el tingués petit, ja que dos dits em fan molt mal i a més a més no sento cap tipus de plaer (amb un dit).
He arribat a pensar que potser és vaginisme però no n'estic segura, i em fa por no sentir plaer ni gaudir durant la meva primera i futures relacions sexoafectives.
He de dir que al no tenir parella i al ser la germana gran el fet de parlar sobre això amb algú se'm fa relativament difícil.
Merci!
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per la confiança que diposites en nosaltres per explicar-nos com et sents.
El més important i principal és que puguis conèixer-te, comença per mirar els teus genitals, la teva vulva amb un mirall, ubica totes les parts i localitza el clítoris. La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris i els seus voltants. T'adjuntem un vídeo on unes estudiants d'infermeria ensenyen amb una maqueta diferents maneres d'estimular la vulva i el clítoris:
BOJWa8takY
A nivell intern no hi ha tantes terminacions nervioses per això és normal que no sentis plaer.
T'animem a explorar-te, i si segueixes sentint dolor, t'animem a consultar amb la ginecòloga, una llevadora o una fisioterapeuta de sòl pelvià.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas