preucupant!
Hola, estic obsesionada amb les kalories i el meu pes, desde fa unes setmanes que vaig llegir sobre aixo;
medeixo 1.75 i peso 63 kg el cas es q sempre intento saltar-me els apets que no faig amb els meus pares, però molts son imposibles hi haig d'acabar menjant perquè estan ells, quan pasa em sento fatal y horrible, quan vaig començar ara farà dos setmanes vaig aprimar-me dos kg en un dia, eró ultimament em costa mes perquè haig de menjar semre algo (no vull que suspitin) em sento super gorda. He ideat alguns plans per evitar appats,com mastegar sense tragar, amagar-me el menjar... pero no cumpleixo el meu objectiu que són 50kal al dia, quan consegueixi estar prima y arriba a 50kg pararé, nomes vull sentir-me be amb mi...
pds, sogueume sincers siusplau, creieu que 63kg 1.75 15 anys esta be? tin sobreres, no? :(
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens escrius portes temps patint, no et sents a gust amb el teu cos i això fa que tinguis conductes inadequades i gens saludables amb el menjar. En resposta a la pregunta que ens fas, estàs PERFECTE! No és sobrepes! Et recomanem que no et fixis amb el número de la bàscula, al llarg del dia el nostre pes varia moltíssim, si mengem, si anem al lavabo, si bevem aigua, etc... El pes no només és el greix corporal, el número està format pel greix corporal, la massa muscular, els ossos, la constitució... hi ha coses que no podem perdre, són així i les hem d’acceptar. Les conductes que ens comentes no són gens saludables, a vegades poden arribar a ser perjudicials per la salut.. El menjar és com la gasolina del cotxe, sense la gasolina el cotxe no pot funcionar, doncs el nostre cos igual, necessitem el menjar per a funcionar. Els aliments ens aporten energia que necessitem!
Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
Andrea Esquerdo
La Laura Centellas